Pages

Sami Beigi Ft Tohi -Bala Translation Lyrics to Malay







وقتی بی تابی تنهایی میاد
Bila tak sabar, datang kesepian
تو شبام حس آشنایی میخوام

Di waktu malam, aku mahukan seseorang

با یه شعر تازه دوباره جون میگیرم
Dengan lagu ini, ku temui kehidupan semula
دنیا بام نسازه میخونم آروم میگیرم

Dunia tiada halangan, aku dapati ketenangan

با تموم مشکلاتم اینجوری کنار میام
Aku tempuhi segala masalah yang aku ada
همه دنیا زیر پامه و میدونم چی میخوام

Aku kuasai duniaku, aku tahu apa yang aku mahu

بالای بالا، انگار رو ابرا
Ke atas, dan ke atas, seperti di awan
حسی که دارم، بهترین حس دنیا

Perasaan ini, adalah yang terbaik di dunia

قلبم تو مشتم، حالا همینجا
Hatiku yang kuat, aku masih disini
حالم که خوبه، مگه میشه بد شه فردا

Aku sihat, esok tak akan jadi teruk

اینجا کنار ماه و ستاره
Disini, dekat dengan bulan dan bintang
دور از زمینیم و دل دیگه غم نداره

Jauh dari bumi, tiada kekecewaan

با یه شعر تازه دل ها بیقراره
Dengan lagu ini, hati menjadi gelisah
دیگه فرقی نداره فردا چی بیاره

Tiada beza, apa yang akan terjadi esok

حالا بیا بالا با ما
Mari bersama, kita ke atas
بالای بالا
Ke atas dan ke atas
بهترین حس دنیاس

Perasaan yang terbaik di dunia

بالای بالا
Ke atas dan ke atas
جای منو تو اینجاس

Disinilah tempat kita

این بالا رو ابرا، غما دیگه دورن ها
Di atas, di awan ini, jauh dari kekecewaan
خورشید کنارمه، منو دیدی پر نورم ها

Dekat dengan matahari, lihat aku penuh dengan cahaya

پرواز رو ابرا انگاری عقابم
Terbang di awan, seperti helang
دنیا کوچیکه ، آسمون سقفه اتاقم

Dunia kecil, langit bumbung bilik ku

نیس چیزی کم دیگه، تو بغل هم دیگه
Tiada apa yang kurang, kita berpelukan
دنیا شبیه ما نمیبینه عمرا دیگه

Dunia tidak sama sekali melihat kita

تو آسمونیم ما، همینجا میمونیم ما
Di langit ini, kita akan selamanya di sini
آره قاطی فرشته هاییم، ولی شیطونیم ما

Ya, bersama-sama bidadari, tetapi kita syaitan ;)

بالای بالا
Ke atas dan ke atas
حالا همه بالا با ما

Mari semua ke atas dan ke atas

بالای بالا، انگار رو ابرا
Ke atas dan ke atas, seperti di awan
حسی که دارم، بهترین حس دنیا

Perasaan ini, yang terbaik di dunia

قلبم تو مشتم، حالا همینجا
Hatiku yang kuat, aku masih disini
حالم که خوبه، مگه میشه بد شه فردا
Aku sihat, esok tak akan jadi teruk

0 comments:

Post a Comment